Stjärnklart hos Särnklint

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Mimmi Särnklint - 29 september 2010 23:30


  

... att ha lämnat in ännu en läxa. Släppte från mig en igår och också en nu ikväll, nyss. Har flyt och nu blir det bra! Har mycket kvar innan nästa träff, men arbetar jag vidare i det här tempot och fortsätter vara så road som jag är nu, så kommer detta bli skitbra!

Mer då? Njaä, jag vet inte. Slängde in kamerasladden nu så ska tänkte titta om jag har något roligt att dela med mig av. Finns alltid något   .



En sak som jag kan dela med mig av är såklart nya fina bilder på kattbebisar. Vi har det så roligt hela dagaran och jag tycker så mycket om dom här två. Inte många dagar tills dom flyttar nu och det kommer bli minst sagt tomt. Tufft! Och när jag tittar på dom så blir jag lite ledsen. Dom lever sina dagar tillsammans och om dom leker, äter eller sover så är det dom två ihop. Vetskapen om att den här tiden är begränsad och går mot ett slut nu och dom små liven inte har en aning om detta, kan få mig att börja gråta. Jag säger TACK OCH LOV att jag vet vart dom hamnar och jag vet att dom kommer bli överösta med kärlek!!!

      Kärlek!


Sen hittade jag färska bilder från Ludvig idag. Efter skolan kom han hem med Fredrik och idag bestämde dom sig för att baka kakor. Jättekul idé och verkligen JÄTTEKUL hade dom. Jag låg i soffan och lyssnade när dom skarattade så dom kiknade. Några kakor blev det inte, men vi fick äta av en riktigt god smet.  

Sötaste Ludvig senare ikväll när vi väntar på vårat program. Diggar....

  


Tja, det var vår dag här men det finns lite annat som jag inte vill berätta också och sånt som är ÄN MER ointressant än detta jag redan lagt in och också lite sånt som ni inte kommer få veta   . Jag kör lite privat här inne än sålänge!


Men en bild när jag sa tjing till Ludvig, Tristan och Benjamin och åkte på föräldrarmöte igår får bli min kvällshälsning och mitt godnatt till er ikväll.

  

Ovido - Quiz & Flashcards