Stjärnklart hos Särnklint

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Mimmi Särnklint - 13 september 2010 20:28


....småland skogar.

  

   Jag i morse och så väldigt väldigt tillfreds...

 

Så, jag sa tjabaaa till huset och alla djuren och tog med mig bilen till Kristianstad, och Mini. Nya skivor med in i bilen och till Bo Kaspers Puss sjöng jag för full hals. DÅ är jag glad!! Framme hos Nina "på hennes slott" fick jag uppleva (för det var en upplevelse) en känsla så stark av... hm... ja... värme (är nog ordet jag vill använda) i hennes och Peppes nya hem. Wow, man liksom kunde TA PÅ kärleken dom bor i.... Såklart flög kameran fram och jag vill dela med mig av snuttar av deras hem till er. Titta, luta er tillbaka, njut och le...

                    

  Majken


Vidare så åkte vi till Ninas jobb och det var ju väldigt skojigt att få se hur det ser ut där hon spenderar sina timmar. Hon guidade mig i Pingstkyrkans second hand, och annat.

   Finaste Mini   

   Mini & Peppe

     

Har just nu Nina på sin säng här bredvid mig och det är ganska så toppen allting faktiskt. Bussresa idag var så himla mysig och faktiskt bara kul. Timmarna bara flög iväg när vi pratade och skrattade och pratade och pratade och skrattade och hade uppe alla våra viktiga ämnen (så det var väl därför tiden inte blev någonting vi la märke till) Helt plötsligt var vi bara framme i Oskarshamn.


Nu sitter vi här i våra täcken med varsin dator och bara myser och småpratar och lyssnar på fina sånger och ser fram mot en vecka på Gotland.


Ha det bäst alla mina fina.

Berätta för den du älskar att du älskar den, så ofta du kan.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards