Stjärnklart hos Särnklint

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Mimmi Särnklint - 18 september 2010 13:48

 


...tömma mina saker, så hade familjen katt flyttat in .

Mina små söta har blivit så mycket större, bara efter dom här fem dagarna, och det känns att det närmar sig en flytt till deras respektive familjer snart.

Dom är otroligt fina!


Annars går jag omkring och bara njuter nu. Det är skönt att vara hemma, efter veckan borta från barnen och djuren och "mitt liv, och nu tar jag in allt mitt som väntat på mig här hemma med alla sinnen. Lycklig och nöjd!

 

GOTLAND....

....var trevligt, kul och intressant. Har med mig ny kunskap och fina minnen hem. Har också en del inhandlade grejer (som jag inte känner mig riiiiiktigt ok med, eftersom jag inte är i ekonomiskt läge för shopping, men nu blev det så) med mig hem och det pågår smältning av detta.


  

Den här killen "Z" har presenterat sig för mitt minne och jag vet att jag kommer få upp hans ansikte framför mig lite då och då i framtiden, och jag kommer då fundera på hur det går för honom. Han bor idag på Hassela, där han hittat ett liv och sig själv, och det var en generös historia han delade med sig av - sitt liv.

Jag säger tack!


  

En annan som jag vill säga tack till är vår nya lärare Anders som delade med sig av väldigt mycket och som jag ser fram mot att träffa igen. Vill lyssna mer på honom och ta del av all den kunskap han har, och det kommer jag få. Glad!


   En flock får utanför fårö..

   Ett får på Fårö..


  

  



Mimmi tycker 

  

  

..och jag ger det här stället          Mimmisar.


            .

Återvänder jag till Gotland så återvänder jag hit!


Nu ska jag tömma diskmaskinen, hänga upp tvättmaskin nummer två på tork och sen ska jag mysa med Tristan och vi ska planera för kvällen. Frågor vi har ställt oss är vad vi ska äta, när vi ska åka och inhandla allt lördagsgott och sånt. Lite senare ska jag ta ett bad och sen efter det BARA VARA, för det gör jag så bra.


Önskar alla en härligt ljum och fin lördag!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards