Stjärnklart hos Särnklint

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Mimmi Särnklint - 7 september 2010 12:30



... men det blev ingen jättestörre förändring idag. Trodde mina längder hade vuxit ikapp sig mer, så jag kunde klippa en rak linje runt allt, men det får skjutas upp ytterligare. Men genomklippt och fint blev det.

  

Den här bilden skulle vara en väldigt sliten "förebild" men håret ser ju ut att må hur bra ut som helst i spegeln där.. Ok, men nu sätter jag mig i stolen.


  

Ha, smidig som en larv så hinner jag knäppa den här bilden, när Emelie går iväg för att svara i telefonen. Man är väl aldrig så söt som när man sitter i den stolen??


  

Nyklippt!


Sen fick jag springa in på ICA och handla hem ett nytt choklad till Ludvig. Ludvig blev nämligen lite sur i morse när han upptäckte att Tristan hade ätit upp hans choklad, men det var bara det att det inte var lillebror som hade ätit upp hans choklad, utan det var jag... Jag skäms och har bett honom om ursäkt BIG TIME och han fick mycket mer tillbaka än vad jag åt upp/som fanns kvar.

Fick ett rysligt obehagligt sötsugsbehov inatt och det slutade visst inte bättre än så....


Vill tillägga att jag nu varit rökfri i tio dagar! Är såklart väldigt stolt och glad!


PS.

Jag fyller år den 2 november och högst på min önskelista står det en kamera.. DS



  

Min älskling som sitter sjuk i soffan.

Jag jobbar ikväll så han kommer vara ensam, vilket han såklart klarar finfint (får höra typ var dag att "jag är ingen beeeeeebis mamma") men jag tycker att det känns sådär... Tristan åker till pappa idag.. Jag märker att jag väljer att inte tänka tänka på det när det är dom dagarna, utan bara kör på. Går jag in i det och funderar på att han faktiskt inte ÄR HÄR hos mig så känns det himla tungt...



 

Glöm inte bort att ta hand om varandra!!

Ps...en liten överraskning kan betyda så mycket...

 



Ovido - Quiz & Flashcards