Stjärnklart hos Särnklint

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Mimmi Särnklint - 23 september 2010 11:17

 


... kock som hälsade på hos Malou nu. Blev lite småkär över någon minut. Han var väldigt fin och söt! Letade runt lite efter en bild att lägga in, men hittade ingen och la ner projetet. Just nu sitter jag här, men är egentligen i skolan. Tar mig en liten rast bara- vilket är vääääääldigt viktigt!


Idag hade jag en lyxig morgon där jag inte gjorde mer än att bara gå upp och ta ut Gaia, sätta på morgonnyheterna och sen lägga mig och få somna om en stund till det. Av olika anledningar så var barnens pappa här i natt, smög sig in i sena mörkret och la sig bredvid Tristan, och sen tog han hand om "ordna med barnen" imorse. Härligt! Fast såklart hanns det med ett par bilder... Det var Tristan som ropade på mig när han höll på, och ville att jag skulle fotografera honom. "Självklart" säger morsan   .


   Så här har ni honom..


Och så vände jag mig åt andra hållet och där satt min andra sol   

  




Mimmi tycker   


Tittade på den här filmen igår kväll/natt.

  

Det är en fin historia och ett extra plus är såklart att den är en sann. Vill rekomendera den, men som jag lärt mig de senaste dagarna om människor i min omgivning, så gäller det till långt från alla. Finns de som inte ens hade förstått det underbara i filmen. Så sorgligt och därför släpper jag det nu...


Filmen får       + av mig.



Önskar er alla en lugn och rofylld dag

Från mig till dig   

Ovido - Quiz & Flashcards