Stjärnklart hos Särnklint

Alla inlägg under mars 2013

Av Mimmi Särnklint - 5 mars 2013 11:32




.... känna mig frisk igen!!


Eller vara på god väg!


   skiner och jag kan knappt bärga mig till det har gått en vecka och vi sitter i luften för att snart landa i Egypten. För idag om en vecka, precis NU, så är vi i luften. AMEN SÅ FANTASTISKT SKÖNT!!!


Slutar på jobbet för idag nu, är ledig imorgon och sen är det bara två arbetsdagar kvar innan ett par sköna dagars ledighet, med bl a det som är så himla kul att göra, att packa inför resan, och sen bara  , off we go!!

Av Mimmi Särnklint - 4 mars 2013 11:27



...men, jag gnäller inte!



Känner dock att jag längtar hem till att få bli ompysslad av älsklingen och kanske få känna mig lite mer såhär   , lite krasslig men också lite lagom sval och skön.





Än så som jag har det nu, när jag springer rundor på jobbet och känner mig, och också ser ut, lite mer som något sånt här....

 



... och det tråkiga med det är att jag ska direkt från jobbet till polishuset och skaffa mig ett pass. Kunde vara trevligt att se lite fräsch ut på sin passbild, eftersom det hänger med ett tag. Kanske så som jag såg ut i fredags när jag begav mig dit för att få det gjort, men när dom redan hade stängt, såklart!


Ok, bara sju dagar kvar till vi    till värmen, till    , till   , till  .

Ja, ni förstår!!

Ovido - Quiz & Flashcards