Stjärnklart hos Särnklint

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Mimmi Särnklint - 27 september 2010 18:47



... jag skulle vilja tömma hela registret här på bloggen, men det går juuuu inte.

  

Skiiiiiiittrött och påväg till jobbet imorse. Vilken dag!


Hemma EFTER jobbet och klarhandlad och färdig matlagad och snart läxor..... Men softar med sönerna och åt den enklaste middagen som jag tror finns idag.

Korv med bröd! Fast själv åt jag världens godaste avokado. Perfekt mogna!!


              

Delar med mig av fiiiiiina skolbilder på pojkarna. Mina sötisar!!!


Och två till...

  


Jaha, det var väl det... Nu ska jag hänga upp en maskin tvätt och sen ska jag göra mina naglar fina, blir svart lack idag, och sen hoppas jag kunna avsluta en del läxuppgifter som jag påbörjat. Har lite gjort där och lite gjort här...


När Tristan kommer in, vilket han förhoppningsvis gör snart, ska vi borsta tänderna, hoppa ner i sängen, läsa läsläxa och sen lite senare ska jag natta Ludvig och sen... Ja, sen är det me myself and I.


Puss


     

Ovido - Quiz & Flashcards