Stjärnklart hos Särnklint

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Mimmi Särnklint - 31 augusti 2010 19:43



Ja det här går bra! Skulle ha varit andra dagen, bara, eftersom jag hade planerat att sluta på måndagen, men jag tjänade in en dag där när jag mådde dåligt. Är ingen bra rökare då... Känner mig fortfarande helt övertygad om att detta är rätt och det är jag tacksam över. Inga tankespöken som joxar med sinnena ännu ... Hade en liiiten prövning när Christian var här tidigare idag, fast den gick ganska obemärkt förbi tycker jag. Jag har bestämt mig!


Är fortfarande lite seg men för övrigt mår jag bra. Tristan är nu sjuk men är inte så som jag, som helst bara sover när jag är febrig. Han kör på så mycket han bara kan.... Det går lite upp och ner.


 

Med febrig Tristan på mitt bröst imorse...


  

Umgänge...


  

Quasi tycker Nintendot är spännande...


  

Gaia tar imot sin tredje kattbebis. Undrar om hon kommer ge Quasi mjölk framöver, som hon gjorde med mamma Messie?


  

Trivs på mattes axel...


 

Tillslut blir det för mycket för den lilla... Quasi som somnat på Tristan.   


Fundering: Ska jag åka och hyra film eller ska jag inte? 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards