Stjärnklart hos Särnklint

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Mimmi Särnklint - 24 augusti 2010 21:10



Så då börjar jag med det!Den här tycker jag ni ska läsa. En skön och trevlig bok som man vill bläddra vidare fram i hela tiden.

 


Sitter i sängen påvägen att lägga mig och gotta bort mig i boken som jag ska börja på ikväll. Trött! Jättetrött! Somnade sent inatt. Läste väl till två-tre och klockan ringde sex imorse. Ja ni vet hur man mår då. Vet inte hur många gånger jag tänkt tanken att - hur nöjd jag är för dom arbetskamrater jag har. En dag som idag så blir det så bra, så mycket enklare att ta sig igenom, trots stickande ögon och jäsp på jäsp på jäsp... Maria, du är bäst!


Väldigt kul är att jag har fått reda på en jättejätterolig, bra och spännade sak idag. Tänker inte berätta vad det är nu men kan säga att det är någonting väldigt spännande som kommer hända framöver.... Glad är jag!


Annars då...

Njä, ingenting särskilt...

Men titta på den här söta!



  


  


  


Och den här vackra då. Tristan har bäddad in sig i min säng och så säger vi godnatt och så sover han 2 s senare. Tufft att gå i skolan. Somnade glad med vetskapen om att Benjamin kommer TIDIGT imorgon bitti så det blir kompisfrukost och samkörning till skolan. Uppskattat kan man säga!


Och nu har jag en liten goskatt som springer fram och tillbaka över bröstet på mig. Coco har lärt sig hoppa upp och ner från sängen. Gör hon det mycket tror ni? Jo, det gör hon väldigt mycket....

Bara hon och jag som är vakna i hela huset nu. Men inte är vi det så länge till....


Godnatt!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards